ZASADY I INFORMACJE DOTYCZĄCE REJESTRACJI

Każda osoba, która chce wziąć udział w konferencji powinna zarejestrować się i uiścić opłatę konferencyjną. Rejestracja jest możliwa tylko za pośrednictwem systemu on-line. Tylko zarejestrowani uczestnicy mogą wysłać streszczenia lub dokonać opłaty. Rejestracja trwa do 23 maja 2018 roku.

Rejestracja on-line

Opłata rejestracyjna

Rodzaj uczestnictwa Opłata regularna (wpłata do 10 maja 2018) Opłata późna (wpłata po 10 maja 2018)
Niezrzeszeni 600 zł 700 zł
Członkowie PTSD 300 zł 400 zł

Opłata rejestracyjna obejmuje:

  • udział w konferencji
  • materiały konferencyjne
  • przerwy na kawę i przerwy na obiad

Sposoby płatności

1. Karta kredytowa (płatność on-line)

Po zalogowaniu się do systemu rejestracji proszę kliknąć link Pay-on-line. Następnie zaznaczyć kwotę opłaty rejestracyjnej i kliknąć przycisk Pay on-line, uczestnik zostanie przekierowany bezpośrednio do systemu płatności elektronicznych (First Data Polcard)

Ważne! Potwierdzenie płatności pojawia się w systemie do 30 min.

2. Przelew bankowy

Dane do przelewu bankowego są dostępne na potwierdzeniu rejestracji oraz w systemie rejestracyjnym. W celu uzyskania numeru konta proszę:

  • zalogować się do systemu rejestracji i kliknąć link Edytuj opłaty rejestracyjne
  • wybierać zakładkę Płatności i faktury, w której znajdują się dane do przelewu.

Ważne! Tytuł przelewu powinien zawierać imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę konferencji (Pedo&Ortho). Potwierdzenie płatności w systemie pojawia się w przeciągu 2-3 dni roboczych

Faktury

Faktury są wystawiane dopiero po otrzymaniu opłaty przez Biuro Konferencji. Jeśli potrzebna jest faktura pro-forma, prosimy o kontakt z Biurem Konferencji – Sekcją Organizacji Konferencji Działu Promocji i Informacji UJ na adres: konferencje@uj.edu.pl. W tytule maila proszę podać skrót konferencji „Pedo&Ortho”.

Uwaga dla uczestników, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego:

Uczestnicy, za których opłatę uiszcza jednostka Uniwersytetu Jagiellońskiego nie powinni podawać w systemie danych do faktury, ale proszeni są o kontakt z Biurem Konferencji na adres: konferencje@uj.edu.pl w celu ustalenia dogodnej formy rozliczenia, tj.: nota wewnętrzna wystawiona na daną jednostkę (zobowiązanie jednostki do uiszczenia opłaty powinno zostać przesłane na powyższy adres mailowy: konferencje@uj.edu.pl, faktura imienna (w przypadku, gdy uczestnik sam opłaci udział i chce uzyskać zwrot z instytucji), na podstawie której uzyskają Państwo zwrot opłaty (w tym wypadku proszę o podanie danych w systemie).

Kontakt w sprawach związanych z rejestracją w systemie, płatnościami, fakturami: